maanantai 12. huhtikuuta 2010

Lihaskunto-ohjelma suoritettu tältä päivältä

Tässä sitä on käsivarsitavoitetta :) Teresa de Rita-Cavlekin tyylinäyte Elixirin sivuilta lainattuna.

kuva lainattu täältä. Sieltä löytyi myös kivoja treenivinkkejä, tosin videot avautuvat vain rekisteröityneille palvelusta maksaneille asiakkaille.

Minun lihaskuntotreenini tänään oli ohjelman 2 mukainen plus lämmittelyä 10 min juoksumatolla ennen treeniä ja 10 minuutin jäähdyttely treenin jälkeen.

Tänään sykemittarin lukemat treenin jälkeen olivat seuraavat:
- kulunut aika 50 minuuttia
- kalorikulutus 320
- keskisyke 140

4 kommenttia:

L kirjoitti...

Hei, olet ihailtavan järjestelmällinen! Etköhän pääse tavoitteeseesi. Itselläni on vähän toisinpäin painopiste: ruokavaliolla olen pitänyt normaalipainon 25 vuotta (kakskymppisenä laihdutin 18kg 6kk:ssa), mutta nyt haluan skarpata kuntoilussa. Olen alkanut kulkemaan työmatkan (8km) pyörällä, talven olen joogannut (selälle hyvä). Ja purjehduskausikin taas alkaa, vähän erilaista sekin. Itselleni toimii VHH eli vähähiilihydraattinen dieetti. En ole fanaatikko, mutta yksinkertaisesti vältän pastaa, leipää, perunaa ja riisiä. Tilalle lihaa, kalaa, kasviksia.

Soile kirjoitti...

Lea: Kiitos kommentistasi:) VHH on kyllä tehokas; olen joskus itsekin sitä pari viikkoa jaksanut kokeilla, mutta jos liikkuu paljon, on Hiilihydraatit tosi tärkeitä, ikäänkuin polttoainetta:)

Outi kirjoitti...

Teresa on kyllä hyvässä kunnossa. Oli aika hassu yhteensattuma, että kyseinen henkilö näkyy selvästi taustalla kuvassa, jossa olen Beto Perezin kanssa. :)

Soile kirjoitti...

Outi: Joo; huomasinkin kuvastasi, että hän oli siellä taustalla:)