sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Kalorilaskuri

Tulen käyttämään apuna laihdutuksessa tosi loistavaa ohjelmaa netissä eli KALORILASKURIA.
Se on kyllä maksullinen, mutta erittäin kattava ja helppokäyttöinen apu laihdutukseen. Olen käyttänyt sitä satunnaisesti jo vuosia, mutta nyt maksoin heti PUOLI VUOTTA, joka olikin alennetulla hinnalla, 15 euroa!

Sinne tulen merkitsemään kaikki ruokailuni ja liikuntani ja saan tulokseksi tiedon, että ravintoni pysyy tavoiteluvuissa. Tavoiteluvuilla tarkoitan RASVOJEN, PROTEIINIEN JA HIILIHYDRAATTIEN oikeaa suhdetta.

Tänään tavoitepiirakkani on seuraavanlainen:
- Proteiiniä 89 g (yleensä 1,5 x painokilo on hyvä määrä)
- Hiilihydraattia 240 g (välttämättömiä, otta jaksaa liikkua ja on siitä syystä tänään iso lukema, koska olen tänään sauvakävellyt 12 km)''
- Rasvaa 63 g

1 kommentti:

Miia kirjoitti...

Minä olen käyttänyt paljon tuota Kalorilaskurin ilmaislaskuria.. talteen sinne ei mitään saa, mutta olen sitten kirjoitellut vihkoon ylös. Nyt tosin en tee enää sitäkään, kun alkaa jo olemaan melko hyvin perillä mitä mistäkin suupalasta tulee ja paljonki saa syödä. Mutta tuo Kalorilaskuri on kyllä loistava apu!